De eerste paar dagen zitten er alweer op!! - Reisverslag uit Dongo, Italië van Lisa Kamp - WaarBenJij.nu De eerste paar dagen zitten er alweer op!! - Reisverslag uit Dongo, Italië van Lisa Kamp - WaarBenJij.nu

De eerste paar dagen zitten er alweer op!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lisa

13 September 2008 | Italië, Dongo

Nou, ik ben dus heel aangekomen. Ik moet zeggen dat de reis redelijk snel is gegaan, ook al zaten veel mensen raar te kijken. Mijn auto was namelijk echt enorm vol. Maar ja, wat wil je dan, ben bijna 2 jaar weg dus dan heb je ook nog wel wat dingen nodig.
Ik denk dat als ik straks weer een paar dagen in nederland ben, nog wel sta te kijken hoeveel spullen ik daar eigenlijk nog heb staan. Haha, maar dat zullen we dan wel zien!

Ik heb deze week 2 dagen mee kunnen pikken van de opfris lessen en ik moet zeggen dat het tot nu toe allemaal heel gezellig is. De groep die ik tot nu toe heb gezien is heel internationaal. Zo'n 40% is denk ik is niet zwitsers of italiaans. Er zijn hier op de uni zelfs zo'n 5/6 nederlanders, dus voel me dan toch nog een beetje thuis ;)!

Ik heb mijn Nonna belooft dat ik nu nog even bij haar blijf slapen, maar zodra school maandag begint dan ga ik gewoon bij ons thuis slapen.

Nou dit was het weer voor even.

X,Lisa