Daar gaan we dan!! - Reisverslag uit Sint Willebrord, Nederland van Lisa Kamp - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan!! - Reisverslag uit Sint Willebrord, Nederland van Lisa Kamp - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lisa

09 September 2008 | Nederland, Sint Willebrord

Hoi hoi,

Zoals de meeste van jullie weten, had ik al langer het idee om naar Lugano te gaan om daar mijn Master opleiding in Corporate Communication te gaan doen. Hierin heb ik een paar jaar tegenslagen gehad, maar nu kan ik dus eindelijk gaan.

Voor het krijgen van mijn laatste cijfer, heb ik echt enorm moeten pushen en uiteindelijk zo'n twee weken geleden had ik dan via de docent te horen gekregen dat ik dus geslaagd was. Natuurlijk helemaal blij en we hebben dan ook een glaasje gedronken :)!

Maar nu begon dus het echte werk. Hmm, twee weken om al mijn spullen te pakken, diploma aan te vragen, Hollland Casino en c-Forms inlichten, naar het ziekenhuis met Paula, auto laten keuren, nieuwe laptop kopen, etc.
En natuurlijk nog de twee belangrijkste dingen mijn motorrijbewijs examen halen en het moeilijkste van allemaal afscheid nemen van jullie. We hadden dus 7 september een klein last-minute afscheidsBBQ.

Nu dit alles gedaan is, zit er nog maar 1 ding op en dat is vertrekken! In de eerste instantie was het de bedoeling om 8 september te vertrekken, maar aangezien mijn bachelor diploma nog steeds niet klaar lag, heb ik het een beetje gerekt. Ik heb deze week alleen wel al opfris cursussen, maar ja diploma is eigenlijk ook wel belangrijk, toch ?!
Nu heb ik dan nog steeds geen reactie gehad van school en hebben we dus besloten dat ik morgen gewoon ga vertrekken en dat die mams en die paps verder mijn diploma gaan halen. Dus machtigings brief geschreven en getekend, dus nu is er echt geen weg meer terug.

Morgen de 10de van september, vertrek ik dan, met volle auto en moed, naar mijn eerste pitstop Nonna in Dongo.

Wish me luck en ik zal jullie zeker gaan missen.

Dikke kus en knuf,

Lisa